Direktlänk till inlägg 10 februari 2015

Om min blogg

Av diybyflisan - 10 februari 2015 18:51

Hej! jag är en tjej som älskar att pyssla/göra roliga och kreativa saker själv. På den här bloggen kommer jag att lägga upp saker som jag har testat att göra från andra tipsare och kommit på själv. Det kan vara allt från mat/bakning till kläder och inredning. 

 

Tro nu inte att jag är något proffs. Men jag tänkte dela med mig av lite DIYs (do it your self=gör det själv). 

 

Hoppas ni gillar det! :) /Flisan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av diybyflisan - 1 maj 2016 15:13

Hej! Nu när det snart är sommar brukar i alla fall min familj grilla utomhus på kvällarna. Då är det gott att också grilla marshmallows. Det här är ett litet recept på hur vi i väntan på sommaren kan få uppleva denna goda smak av grillade marshmallow...

Av diybyflisan - 1 maj 2016 13:28

Hej! Jag har haft tekniska problem men hoppas det inte gör något att lite julDIY kommer upp på bloggen på den här tiden av året. Här är i alla fall en instruktion på hur man kan göra sin egen öppna spis eller spiselkrans i "tegel".   Det du behöv...

Av diybyflisan - 24 juni 2015 20:17

Hej! Detta är en tutorial på hur du kan klippa ut ryggen på en tröja som du kanske inte gillar så mycket så den blir finare.   Det du behöver är: En tröja (helst en vanlig T-shirt),en tygsax, och en bok.          1. Det första du gör är att...

Av diybyflisan - 14 mars 2015 21:51

Hej! Här kommer mitt första riktiga inlägg. Detta är ett enkelt recept som man kan ha som lördagsgodis eller bara fika.    Det du behöver är 50 g kokosfett, 1,5 dl riven kokos, 4 msk florsocker, 4 msk kakao. Sedan behöver du också formar (typ knä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards